30 Mart 2012 Cuma

Vampire Diaries (vampir günlükleri)



Benim gibi bu diziyi izlemekte geç kalan var mıdır hiiiç bilmiyorum ama bir haftasonu bilgisayar başından kalkmadan 2 sezonu yutmuş biriyim...


Alacakaranlık serisini de 3 filmi arka arkaya nefessiz izlemişliğim ve 4. filmde müthiş hayal kırıklığına uğramışlığım olsa da vampir ve doğa üstü güçleri sevenlere hitap ettiğini söyleyebilirim...


"Aslında hiç vampir filmi izlemem" diye büyük konuşan ben sanırım Alacakaranlık'tan sonra karşıma bir vampir çıksa yaaa Damon kadar yakışıklı olduğunuzu sanıyordum siz benim bildiğim vampirlerden değilsiniz diyebilirim :)))


Dizi kesinlikle akıcı... sürekli bir şeyler değişiyor... Aslında kimse normal değil... başta çok normal gözükseler de :)))


Dizi hakkında vikipedi şöyle diyor;


The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) L. J. Smith.'in aynı isimli kitap serisinden, "Dawson’s Creek dizisinin de yazarlarından olan Kevin Williamson ve gösterimden kaldırılan Kyle XY dizisinin yazarlarından olan Julie Plec tarafından uyarlanan televizyon dizisidir 
işlenen konu, hikayenin baş kahramanı Elena Gilbert karanlık geçmişlere sahip Stefan ve Damon arasında yaşanan aşk üçgenidir. 


sonsöz de ne demek ister picole derseniz


ya hafta sonu  yağmurlu geçicekmiş bu yağmurda çamurda ne işim var dağda bayırda diyorsanız başlayın ilk bölümden izlemeye... Ne hafta sonu nasıl geçti anlarsınız ne de ilk bölümden sonra damon pardon dizi sizi bırakır...


Damon demişken   :))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder