10 Mayıs 2012 Perşembe

Beni Unutma...



IMDb Puanı: 5.6

Tür: Dram, Romantik



Süre: 100 dakika




Yönetmen: Özer Kızıltan




Oyuncular: Mert Fırat, Kenan Ece, Ünal Silver, Aliye Uzunatağan, Açelya Yılhan, Tuba Ünsal




Senaryo: Burak Göral



Takva'nın ödüllü yönetmeni Özer Kızıltan'ın yönetmenliğini yaptığı filmin baş rollerini Başka Dilde Aşk ve Atlıkarınca filmlerindeki rolleriyle sivrilen Mert Fırat ve ilk oyunculuk deneyimiyle göz dolduran Açelya Devrim Yılhan paylaşıyor....



Filmin Konusu: 

Olcay ve Sinan... İkisi de genç, ikisi de henüz bekar ama ikisi de aşka ve gerçek sevgiye olan inançlarını kaybetmiş insanlardır. 
Olcay (Açelya Devrim Yılhan) sevgilisi Hakan'ın (Kenan Ece) kendisini aldattığını öğrenir; Sinan (Mert Fırat) ise ani bir kararla nişanlısı Ebru'dan (Tuba Ünsal) ayrılır. 
İki yaralı kalp tanıştıktan sonra hiç planlamadıkları biçimde birbirlerinden etkilenir ve duygusal bir ilişkiye girerler. 
Fakat Sinan’ın eski nişanlısı Ebru'nun, genç adamdan vazgeçmeye niyeti yoktur. Olcay ve Sinan'ın arasındaki taze ilişkiye bir süre sonra eski beraberliklerinin gölgesi düşecektir. Olcay’ın bazı tuhaf davranışları da aralarındaki duyguların sorgulanmasına neden olacaktır... 
Picole ne der kısmına gelirsek;

Bu filmi mutlaka ama mutlaka izleyin.. 
Mert Fırat bana göre senaryo seçmekte oldukça başarılı... 
Başka dilde Aşk'ta hayran kaldığım bir isim olmam filmi izlememde büyük etkendi ... 
Şimdi de diyorum ki iyi ki izlemişim... 
Ama bayanlar size uyarı ne kadar duygusal değilim deseniz de bu filmde bazı yerlerde gözlerinizin dolmasına engel olamayacaksınız...
Film de çok ayrıntılara girip te büyüsünü bozmak niyetinde değilim ama son sahne mükemmel !!! ve çok duygusal !!! 



Bu film bana aynı ismi taşıyan ve son sahnede beni vuran başka bir beni unutmayı aklıma getirdi. 
Sadece isim benzerliği yani  konuyla pek alakası yok ama o da iyi bir filmdi ... 
Alacakaranlık'ın yıldız vampirinin oynadığı Beni unutma' yı izlemediyseniz onu da film listenize ekleyin derim...


Mutlu günler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder