16 Ekim 2012 Salı

Sıla - İmkansız



Sıla - Joker

mükemmel ses
mükemmel yorum






Batık bir gemi, ay gök sakin
Gün suskun, biz sakin
Çare yoksa, senin yüzünden
Sarındık güya bembeyaz
Karanlık hayatın o perçemi
Kaçaksak, benim yüzümden

Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu
Hangi dil anlatmaya yetkin yeterince sonsuzu

İmkânsız, inanmam
Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma, olmaz

Senle ben sadeceyiz
Nihayet arbedeyiz
Üveysek hiç konuşma

Ah, benim deli goncam
Ufku yetim kara gecem
Dengim benim, dengesizim

Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu
Hangi dil anlatmaya yetkin
Yeterince sonsuzu

İmkânsız, inanmam
Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma, olmaz


2 yorum:

  1. Süper bi şarkı bence de ...bayılıyorum sılaya 7/24 hiç sıkılmadan sil baştan dinlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle... Ama bazen Türkiye'de Sıla'ya yeterince değer verilmediğini düşünüyorum

      Sil