5 Aralık 2013 Perşembe

marry him if you dare (Future Choice) KD part 11




★ ★  




Filmin adı değiştirildi ama bence Na Mi Rae'nin seçimi en uygun ismi olurdu...
Konusundan daha önce kısaca bahsetmiştim...
Müşteri hizmetlerinde çalışan Na Mi Rae aslından hayatından memnun değil ve Haber yazarı olmak istiyor..
Ancak 32 yaşına gelmiş olduğundan kendine güveni yok ve Abiside haber kanalında yönetmenlik yaptığından ona destek olmak istemiyor...
Ve bir gün karşısına ben gelecekteki Na Mi Rae'yim diyen biri çıkıyor...
Bir araba Kazası sonucu eşiyle tanıştığını ve ona çok zarar verdiğini mutsuz olacağını ve asla onu seçmemesi gerektiğini söylüyor...
Onu dinlemek istemese de gelecekten gelen kişi sürekli müdahale halinde olmaktan geri kalmıyor...


Konumuz kısaca böyle...
Geleceği değiştirebilir miyiz ?
Kaderimiz bizim elimizde mi ? 

sorularıyla başlayan dizi ilk bölümlerde eğlenceliydi..
Son iki bölümde bizi paralel evren olayına bağladı...
Yani her seferinde tekrarlayan olaylar seçimlerine göre değiştiriyordu geleceği...
Ben haftalık bölüm takibiyle gittiğimden kopukluklar oldu tabi...
toplam 16 bölüm izlemek bence daha keyifli bir hal alabilir...
Jung Yong Hwa yanlısı olarak izledim ama sonunu da son 4 bölümde biraz tahmin ettim...
aşağıda yine sırasız olarak diziden sahneler var..







































 



Yong Hwa seyretmişim sanki sadece :))
 resimlerde sadece onu seçmişim gibi görünebilir ama 
Bence o acıtmadan zorlamadan kırmadan sevdi...

Ama biz kızlar olarak birazcık odun ve öküz sevmekte üstümüze yok:))

evet ben finali izledim...
ve çoğu kişinin aksine beklediğim finaldi...

finali eğer bu bakışta bıraktıysanız ayy ne biçim son demeniz normal...


Ama bu bakıştan sonra... devam edin...

Gelecekteki NaMiRae giderken ona kimi seçtiğini şimdi bilmediğini ama Pandora'nın kutusunu bahçeye gömeceğini ve bildireceğini söylüyor... Final orda saklı...

Güzel bir dizinin daha sonuna geldik...
Heirs 'ta son iki bölüm kaldı...

"Şu an" vereceğiniz kararlara dikkat edin... 
Kendinize iyi davranın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder