29 Eylül 2011 Perşembe



Pınartepe Mah.İstanbul Cad. Vista 4 Residence No:7 Beykent / Büyükçekmece


Eğer burada kebap yemediyseniz daha önce yedim demeyin :)

bu yazıyı yazmaya aslında o kadar geç kaldım ki...

Ramazan'da tam iftar saatinde gittiğimiz açlıktan başıma ağrı girmişken sıcacık bir güler yüzle karşılandık ilk önce...

O sıcaklığa aynı şekilde arşılık verdim sanıyorsanız tamamen yanılıyorsunuz... trafik iş stresi açlık sigara vuruşları bir araya gelince üstüne birde baş ağrısı eklenince öyle sevimli falan bir insan olmak kolay olmuyor...zaten normalde de öyle sevimli olucam aman herkese mavi boncuk ben güler yüzlüyüm laylaylom havam hiç olmamaıştır... bazen çok istesem bile :)

neyse siz istediğiniz kadar surat asın...onlar hiç aldırmıyorlar aynı güler yüzle hizmete devam ediyorlar...

Yemeklere gelince...

nefis..
enfes...
harika...

nitelendirebileceğim 3 kelime sanırım... porsiyonlar çok büyük... lebeni çorbası benim zevkime göre bir çorba olmasada diğer yemekler harikaydı...

İçli köftesi karışık kebabı adanası pidesi çayı herşey çok güzeldi....

yolunuz beylikdüzü beykent büyükçekmece taraflarına düşerse hiç nerde yemek yesem diye bakınmayın...

pişman olmayacaksınız...

ayrıca o taraflarda oturuyorsanız da evlere servis var :)))

Afiyet olsun şimdiden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder