10 Ekim 2013 Perşembe

Kore Dizileri Part 9



FALLİNG FROM THE SKY (PİCK THE STARS)

★ ★ ★ ★ 


konusu kısaca ;

başrolumuz hiç bir işe yaramayan bir kız. Sürekli para harcıyor. Ama anne ve babası bir kazada öldüğünde, ailesinin evlatlık edindiği beş küçük kardeşe onun bakması gerekiyor  Bu yüzden aşık olduğu adamın evinde hizmetçilik yapıyor. Tabii çocukları içeriye gizlice sokuyor ve onları kimseye göstermemeye çalışıyor

kesinlikle izlemeniz gereken bir Kore dizisi...
Çok fazla güldüğüm dizilerden biri :))
özellikle evin sahibinin yeğenine...

belirtmeden geçemeyeceğim bir konuda Kim Ji Hoon gülünce bambaşka biri oluyor:))
şekil 1 a :)))


I DO I DO

★ ★ ★ 


Büyük bir ayakkabı firmasında üst düzey bir ayakkabı tasarımcısı olan Hwang Ji An’ı( Kim Sun Ah) herkes “Altın Kız” diye çağırmaktadır. Sebebi ise; 30 yaşını çoktan geçmiş olan Hwang Ji An’ın hala bekâr olmasıdır.( Altın Kız=Kız Kurusu) Zengin ve güçlü yöneticimiz ofis çalışanlarından Park Tae Kang (Lee Jang Woo) ile yanlışlıkla beraber olduğu bir gecenin sonunda hamile kalır. Ve hikâyemiz başlar…

bu da eğlenceli bir dizi...
eğer 5 yıldızlar bittiyse bunu da izlemenizi öneririm :))


MARRY ME, MARY

★ ★ 


dizi konularını yazmıcam dediğim halde kısaca değinmeye başlağımı fark edince yeniden sadece yıldızlara dayalı yazımıza devam ediyorum:))
Uzun zamandır izlemeyi ertelediğim dizilerden biriydi.. Heirs başlamadan izliyim bari dedim:))
İlk kez ertelediğime pişman olmadığım bir dizi oldu :))
çok yavaş akıyor 
oynayan oyuncuların çoğu iyi olmasına rağmen üstelik:))
 kesinlikle kötü değil 
sadece çok daha iyileri var  
benim diziyi izleme zamanlamam iyi oldu..
çünkü son zamanlarda ertelediğim baştan ısınamadım dediğim bir kaç diziyi daha önce izlemem gerektiğini fark etmiştim:)) 
bunlarıda zaten dizilerin altına not olarak alıyorum..

MONSTAR

★ ★ ★ 


Gençlik dizisi...
Müziği bol...
Çok güzel sesler var...
ama vasat bir dizi bence:((


PASTA

★ ★ ★ 


pasta diyince aklıma makarna gelmezdi tabi...
ama kesinlikle güzeldi...
çok sade...
ama akıcı..
ve bol makarnalı...
diziyi izlerken kilo almamaya dikkat edin çünkü makarnalar güzel duruyor:))
bu arada ben müdüre oyumu kullanıyorum:))
ve aşk kesinlikle zamanlama işidir geç kalmak olmaz:))

A WİTCH İN LOVE

★ 


seyredilmese de olacak bir kore dizisi...
yeni başladıysanız kesinlikle dizi kıtlığına girdiğiniz de izleyin derim :))


LOVE MARRİAGE

★ ★ ★ 


eğlenceli bir dizi daha:))
biri evlendiriyor diğeri boşuyor :))

kısa bir not o mükemmel gülüş için bile izlenir bakınız yukarda şekil 1 a :)))



MARRİAGE PLOT

★ ★ ★ ★ 


bu diziyi izleyeli çok olmuş olmalı çünkü şu an yazarken 
5 yıldız olarak not almama rağmen hiç hatırlamıyorum :))
tamam ost bulunca hatırladım bir anne 4 kızını birden evlendirmek istiyor..ve bu 4 kız için evini motele dönüştüyor...
çok güzel bir dizi...
konu olarak da farklı ama aynı zamanda benzer..:))
dizi de duygu geçişlerini hissediyorsunuz
mutlaka izleyin derim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder