1 Ekim 2013 Salı

tayvan / japon dizileri :))




Kore hep bir numara kalıcak ama bir süre sonra diğer Asya ülkelerine de bir atlama yapabiliyormuşuz bunu anladım...

işte aşağıda pek konularıyla olmasa da yıldızlarıyla izlediklerim....

İZATURA KİSS İN TOKYO - JAPONYA ( * * )



Meşhur PlayfulKiss... 
Japon versiyonu.. düğün sahnesine kadar aynı orda bitiyor zaten.. 
Ama ben Koreli aktörlerin duyguyu daha iyi geçirdiklerini düşünüyorum belki bunun sebebi ilk Kore versiyonunu izlemiş olmam olabilir... 
bloggerların çoğu aksini düşünse de Asya dizilerine yeni başlıyorsanız Kore vrs. Playfulkiss le başlayın derim...

HANA YORİ DANGO (JAPONYA) (*  *)


Bu da yine meşhur Boys over Flowers 'ın ilk versiyon olan Japon versiyonu... 
Kusura bakmayın acayip yanlıyım bu konuda ... 
Başrolünü Lee Min Ho 'nun oynadığı ; gülüşü pis sırıtmaları ve ukala tavırları olmadan izlemek resmen sıkıcıydı 
ayrıca bu ilk versiyon olmasına rağmen tavırlar bana çok abartı geldi..  
Zaten iki yıldızı da sadece Manganın ilk versiyonu olduğu için veriyorum...
BOF tabiki bende bir efsane yine izlesem yine gülerim :)) 
ayrıca F4 'ü de sevmedim ben burda :((



KOİZORA SKY OF LOVE (JAPONYA) (* * * )


Bu dizinin Kore versiyonu var mı bilmiyorum başlarında çok sıkılmış olsam da sonuna doğru duygusala bağlıyor dizi... 
Konusu çeşitli forum ve bloglarda var 
ben spolier kaçırmayayım diye pek yazmak istemiyorum 
ama benim en beğendiğim Japon dizisi bu oldu...


LOVE BUFFET  (TAYVAN) (* * *)


Aynı binada yaşamak zorun da kalan 3 kişi... 
Tayvan dizileri japonlardan daha iyi geldi bana 
tabi bunda Tayvan'ın yakışıklılardan kurulu grubu Fahrenheit üyelerinin de payı var... 
Eğer Kore Dizilerine ara vericem diyorsanız Tayvan daha iyi bence... 
Tabi yeni başlıyorsanız Asya'nın kralı Kore dizileri... :))

ROMANTİC PRİNCESS (TAYVAN) (* * *)


Burda da yakışıklı grubumuz fahrenheit tan iki başrol var... 
Bu dizinin özelliği ;
 sade 
 entrikasız 
iki adam bir kız durumunun olmadığı 
zengin dedenin varlığının sizi gülümsettiği bir dizi olması... 
Ama en azından seyrettiriyor kendini...


HEARTBEAT LOVE (TAYVAN) (* *)


Bu bir mini dizi.. 40 ar dakikalık 5 bölümden oluşuyordu sanırım .. 
Konu çok dümdüz bunda da pek bir entrika yok başından sonunu tahmin edebilirsiniz...



Bana göre bunları izlemekle vakit kaybetmeyin:))
Bir sonraki post tabiki Kore dizileriyle alakalı... 
İzlemeyi ertelediğim dizilerde yine olay vardı... 
Ahh ben bunu neden daha önce seyretmedim diye :))

Sağlıkla kalın.. Hoş ça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder