24 Aralık 2012 Pazartesi

Yılbaşına az kaldı :)



2013 'e sayılı günler kala biz ailece yeni bir yıla girmenin değil yeni bir hayatın o masum meleğin dünyaya gelecek olmasının planlarıyla uğraşıyoruz... 

İlk kez hala olmanın heyacanı bir yanda iş beğenmeyip  hala evde olmamdan kaynaklı bu doğuma kendimi adamış bulunmaktayım :) 

Daha önceden iki yeğen sahibi bir teyzeydim ama onların biri 18 diğeri 10 yaşında olduğundan onlar doğduğunda bende bir nevi çocuktum :)) 

Zaten o zamandan şimdiye de herşey değişmiş... Önceden özel hastane ve özel bir oda lüksken şimdi doğumlar resmen bir party havasında gerçekleşiyor:))

Demin de bahsettiğim gibi evde olduğum için neler yapabiliriz neler değişmiş neler güzel ve şık duruyor diye internet başında uzun zamanlar geçirdim :)) Aslında bu işin en kolay yanı bu işlerle uğraşan birini bulmak ve sipariş vermekmiş :))) Ama olur mu neden yapamayacakmışım bak hepimizde becerikliyiz şükür diye bu işe benim gibi balıklama atlayanlara tavsiye zor işler bunlar :))

Daha sonra resimleriyle ayrıca bir post hazırlamayı düşünüyorum... Ama neler yaptın diyorsanız ilk önce yatak odası alsanız da o minik şeyin önceleri o yatak odasında kalamacağına karar veriyor büyükler bu yüzden sepet denilen mini minnacık bir hayat kurtaran alınıyor... Burası kolay kısmı sonra o minik şeye uygun her şeyi ellerinizle yapmanız gerekiyor... İçinin minnacık yatağı,  dışının prens yada prenseslere layık süslemesi... Annem dikiş bildiği için biz bu süsleme işini tamamen ona bıraktık ki  tam bir şehzade beşiği çıkarttı ortaya :))) Bu şehzademize ne yaparım diye düşünürken yapılan bütün battaniye ve mini mini yorganlar bile beşiğe büyük gelince iş başa düştü :)) Kanaviçeden üstünde çizgi film kahramanlarının olduğu bir yorgan yaptım... Kanaviçeyi de çok kolay sanan ben iğneyle kuyu kazmak olduğunu yaparken anladım :)) Ama ortaya çıkan sonuç üzerine ve herkesin tepkisini gördüğümde iyi ki yapmışım dedim... Kanaviçe yapacaklara küçük bir uyarı eğer minicik bir yorgan için bile işleme yapmak istiyorsanız son aya bırakmayın mümkünse öğrenir öğrenmez başlayın :)) 

Sonra hastane şekerlerinden ne yapabiliriz diye araştırmalar başladı...Çeşitli fikirler ortaya çıkınca en güzel üçünden karışık yapalım dedik... Kanaviçeden küçük çikolata keseleri, tığ işi minik patikler ve hırkalar yapıldı... Badem şekerinden hiç hoşlanmayan ben tutturunca renkli çikolatalar ve tüller alındı... İsim etiketleri düzenlendi ... Bunlar birleştirildi ve ortaya yine şeker şeyler çıktı...

Araştırmalara devam ederken odanın bir party havasında olması gerektiğine karar verildi :)) Annem hala abartmayın desede olmmaaazzz diye söylenen bir ben bir de ablam vardı benden içeri :))) Kapıya süsler .. Bir tane kapının dışına isim olmalı... Nasıl yaparız keçeden yapmışlar :))) yaparmıyız olur :))) Şablon internetten emeği bizden:))

Bir de içeri asalım boş kalmasın dedik ve Eminönü havuzlu han imdadımıza yetişti... bu konuda tahtadan kapı süsleri var ki daha sonra odasına askılık haline getirebiliyorsunuz ..

Oda ikramları:))) Onlarında en güzellleri araştırıldı... Türkiye'de yeni yeni meşhur olan cake popslar yapılacak.. denendi mükemmeller :)) Cup cakeler ... şeker hamurlu butik kurabiyeler.... ev yapımı çikolatalı kurabiye fikirleri...  (bu çikolatalı kurabiyelerin patentini alabilirim hiçbir yerde yok) 

Sonuç olarak bizim minik bebişimiz yılbaşı hediyesi olarak 2 Ocak 'ta aramıza katılıyor... Tüm koşturmalarımız onadır ... Blogtan uzak kalma nedenimiz de daha doğmadan kendileridir...  

Sizlere küçük bir not sizde benim gibi bu tip şeylerle uğraşmayı seviyorsanız kendiniz yapın ama gerçekten kolay değil üstelik bizim gibi kalabalık bir aileyseniz :)) Sipariş vermek hem  daha ucuza gelebilir hemde zamanınız size kalır :)))

Resimler yakında...

Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder