8 Nisan 2013 Pazartesi

Günün şarkısı Amy Studt - Misfit

Madem Grinin elli tonundan bahsettik kitapta geçen müziklerle ilgili de bir albüm hazırlanıyormuş :)) Bakın nasıl bir fenomenlik...

Kitapta da geçen benim çok sevdiğim bir şarkıyı dinleyelim o zaman





So you think you got it all worked out 

Peki tüm çalışmalarını anladığını sanıyorsun 
You got your hotpants on 
Hoş pantolonlara sahipsin 
You got your arse right out, you 
K*çını sağa döndür 
Think that you are something new and special 
Sende yeni ve özel bir şey var sanıyorum 
And me and my drab-dress, we won't do at all 
Ve ben ve benim sıkıcı elbisem , hepsini yapamayacağız 
Spent so long tryin' to fit the prototype 
Orjinaline uydurmak için çok uzun deneme harcadım 
I kept slippin in the heels and I never got it right 
Toğuklarımı kaydırmayı sürdürdüm ve asla doğru yapamadım 
What's the use? 
Ne faydası var ki 
What's the point? 
Ne anlamı var ki 
You've got the wrong girl, oh 
Yanlış kıza sahipsin 
So keep doing what you're 
Peki sen ne yapmayı sürdürüyorsun 
doing down there 
Orda aşağıda durarak 
Cos I'll be flying higher 
Çünkü ben daha yukarıya uçacağım 
Waste your own time 
Zamanını harcama 
I don't care 
Umrumda da değil 
Anything you can do, I can do better 
Sen yapabildiğin herşeyi ben daha iyi yapabilirim 
All you girls 
Tüm kızlara 
You look and flip your hair and wonder 
Bakıyorsun ve saçını çeviriyorsun ve merak ediyorsun 
why I'm still here, well 
Neden hala buradayım ki peki 
You're superficial 
Sen iki boyutlusun 
I'm a misfit 
Bense bir uyumsuzum 
But, baby, that's ok 
Ama bebeğim bu iyi 
All you girls 
Tüm kızlar 
When you look into the mirror 
Sen aynaya baktığında 
Tell me how do you appear, well 
Nasıl göründüğünü söyle bana peki 
You're superficial 
Sen iki boyutlusun 
I'm a misfit 
Bense bir uyumsuzum 
You're superficial 
Sen iki boyutlusun 
I'm a misfit 
Bense bir uyumsuzum 
(Ah) 
But that's ok 
Ama bu iyi 
So you got your little groups and gangs 
Küçük çetelerin ve grupların var 
You got your VIP 
Özel konukların var 
Your member-only things 
Sadece birşeylerin üyesisin 
Your happy-clappys and your VC crew 
Mutlu alkışçıların ve özel mürettebatın 
And if you get in their way, they got 10 on you 
Eğer onların onların yolunu alırsan onlar senden 10 kazanırlar 
And I don't wanna be in that game 
Bu oyunda olmak istemiyorum 
Don't wanna follow the leader, no way 
Lideri takip etmek istemiyorum yolu yok 
What's the use? 
Ne faydası var ki 
What's the point? 
Ne anlamı var ki 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder