7 Nisan 2013 Pazar

Kings of Leon - Sex on Fire

Yazılacak o kadar çok şey biriktirdim ki bütün resimler bilgisayarımda... Ama hava çok güzel aşkımın doğum günü giyinmem süslenmem gerek :)))

BU şarkıyı sevmeyen var mı....




Lay where you're laying 
Nereye koyuyorsan koy 
Don't make a sound 
ses çıkarma 
I know they're watching 
biliyorum izliyorlar 
They're watching 
izliyorlar 

All the commotion 
tüm bu kargaşa 
the kiddie like play 
cocuk oyunları gibi 
Has people talking 
insanlar konusurken vardır 
Talking 
konusurken 
You 
sen 
Your sex is on fire 
senin birlikteliğin yanıyor 
The dark of the alley 
pasajın karanlıgı 
The break of the day 
gunun molası 
Head while I'm driving 
başım ben sürerken 
I'm driving 
sürerken 
Soft lips are open 
yumusak dudaklar aralandı 
Them knuckles are pale 
renksizler 
Feels like you're dying 
ölüyormussun gibi hissettrior 
You're dying 
ölüyormussun gbi 
You 
sen 
Your sex is on fire 
senin birlikteliğin yanıyor 
Consumed 
tükeliten 
With what's just transpired 

Hot as a fever 
ateş kadar sıcak 
Rattling bones 
hareketli kemikler 
I could just taste it 
sadece tadabildim 
Taste it 
tadabildim 
But it's not forever 
ama bu sonsuza kadar degil 
But it's just tonight 
sadece bu gece 
Oh we're still the greatest 
oh biz hala en iyisiyiz 
The greatest 
en iyisi 
The greatest 
en iyisi 

You 
sen 
your sex is on fire 
senin birliktelign yanıyor 
You 
sen 
Your sex is on fire 
senin birlikteligin yanıyor 

Consumed 
tüketilen 
With what's just transpired 

And You 
ve sen 
Your sex is on fire 
senin birlikteligin yanıyor 
Consumed 
harcanmış 
With what's just transpired 

1 yorum:

  1. ben bayılıyorum bu şarkıya.Kesinlikle sevmeyen yoktur diye düşünüyorum.

    Benim blogumada bekliyorum seni canım,
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil