8 Haziran 2013 Cumartesi

Günün Şarkısı (Kore) - You've Fallen For Me




This is Heartstrings OST: You've Fallen For Me by Jung Yong Hwa







Uyeonhido geureoke uri sijakdoennabwa


Başlangıçta ,tesadüfen başladık
Cheoeumen sarangilkkeorago kkumedo mollanneunde geuge sarangiljuriya
İlk bakışta, bu hayalimdeki aşk değil diyordum, ama öyle.
Simjangi mak jakkuman dugeundugeun georigo
Kalbin güm güm atmaya devam ediyor


Nalbomyeon misoman heureugo nimamdo moreuge nal saranghage doengeoya
Bana gülümseyerek, farkında bile olmadan beni sevmeye başladın
Neon naege banhaesseo banhaesseo dalkomhan naesarange nogabeoryeosseo
Bana aşık oldun, aşık oldun, tatlı aşkımla eridin.



Neon naege banhaesseo banhaesseo hwangholhan nae nunbiche chwihaebeoryeosseo
Bana aşık oldun, aşık oldun, sevimli bakışlarımla hipnotize oldun,

See my eyes neon naege ppajyeosseo
Gözlerime bak, bana aşıksın
See my eyes neon naege banhaesseo
Gözlerime bak bana aşık oldun





Sarangeun neul gapjagi unmyeongcheoreom onabwa
Aşk her zaman kader gibi beklenmedik bir zamanda geliyor


Eoneunal chajaon sonagicheoreom nal jeoksyeonoko geuge sarangiljuriya
Duş almış gibi sırıksıklam ediyor,onun aşk olduğunu biliyorum
Nungamado jakkuman mundeungmundeuk tteoolla
Gözler kapalı olsa dahi zaman zaman ortaya çıkar



Ppalgaejin eolgureul bolttaemyeon nimamdo moreuge nal saranghage doengeoya
Yüzün kızardığında farkında olmadan bana aşık oldun

Neon naege banhaesseo banhaesseo dalkomhan naesarange nogabeoryeosseo
Bana aşık oldun, aşık oldun, tatlı aşkımla eridin
Neon naege banhaesseo banhaesseo hwangholhan nae nunbiche chwihaebeoryeosseo
Bana aşık oldun, aşık oldun, sevimli bakışlarımla hipnotize oldun
See my eyes neon naege ppajyeosseo
Gözlerime bak, bana aşıksın



See my eyes neon naege banhaesseo
Gözlerime bak bana aşık oldun

Nado neol saranghae saranghae ije neol saranghanda gobaekhal geoya
Bende şimdi seninle aşık oldum ,seninle aşık olduğumu itiraf edeceğim.

Nado neol saranghae saranghae naemami saranghanda malhago isseo
Kalbim seninle aşık olduğumu söylüyor,seninle aşık oldum



See your eyes naman barabwajwo
Gözlerinle ,sadece bana bak

See your eyes nan neoreul saranghae
Gözlerinle bak,seni seviyorum.



(see my eyes) isigani jinado yeongwonhi
(Gözlerim)Sonsuza dek hatta sonrasında bile 

(see my eyes) nado moreuge neon naege banhaesseo
(Gözlerim)Bilmeden bana aşık oldun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder