7 Haziran 2013 Cuma

Kore Dizileri - 2




Dizilerin Konusu oyuncu kadrosu falan ayrıntılarıyla verilmedi. 
Ama bir önceki konudaki diziler tamamen seçmece olduğundan yıldız vermemiştim. Aşağıdaki bol yıldızlıları öncelikle izlemeniz daha iyi olacaktır. 
Bir de ben Kore müziğinin bu kadar güzel olduğunu bilmezdim. Şimdiden bir iki favori şarkı ekledim. Onları da günün müziği postunda bulabilirsiniz. 
İyi seyirler iyi eğlenceler...


YOU've FALLEN FOR ME (*****)

İlk bölümden sizi içine çeken bir konusu tadı var dizinin... Star ışığı var yani :))
Müziklerde nefisti :)))
Hele bir Aşk itirafı sahnesi var gitarla müzikle:)))
Ben bir masal kahramanı olmak istiyorum dersiniz :))

A Prince First Love (**)


DREAM HIGH (***)


DREAM HİGH - 2 (**)



A GENTELMAN DRİNITY (*****)

Ps: En eğlendiğim dizilerden biriydi. Çok güldüm çok eğlendim hallerine ve Erkek dünyanın neresinde olursa olsun aynııııııı :)))


COFFEE HOUSE (***)

Bu da ilk bölümden bırakıp tekrar döndüğüm dizlerden ama sonrasın deli yazara çok gülmüşlüğüm ve senaristlere de çok söylenmişliğim vardır :))



CİTY HUNTER (*****-**)

Kesinlikle güzel bir konusu olmakla birlikte Le Min Ho görsel şöleni :)) 
Gülüşü çok güzel adamın :)))

 FAİTH (*****-**)

İtiraf ediyorum Le Min Ho dizisi olduğu fark edilip açılmış ancak dizi tadına doyum olmadan damaklarda iz bırakmıştır. 
Mutlaka ama mutlaka izleyin.... 
Gülüş de aynı gülüş ayrıca 
bu dizisinde çok gülmüyor yalnız sert abi modunda :))



GOONG (DÜŞLERİMİN PRENSİ) (*****)

Eğlenceli...
Prensi bir kaşık suda boğmak isteyebilirsiniz
Ama bende şahsım adına uyuz bir tip olduğumdan severim böyle dizileri :))




FLOWER BOY NEXT DOOR (**)

İzlemezseniz çok bir şey kaybedermisiniz bilmem.. 
Biraz daha psikolojik yaklaşımlarla süslü
Ben bu dizileri eğlenmek için izlediğimden pek tad almadım açıkçası...




FLOWER BOY RAMYUN SHOP (***-*)

Bu dizi ilginçtir bende ... 
Malum başrol 49 days deki ruh behçimiz.. 
Ama diziyi tam 3 kere bırakıp 3 bölümden sonrasını nefes almadan izledim :)) 
Güzel ve eğlenceli kısmı ondan sonra mıydı benim mi keyfim ondan sonra yerine geldi bilinmez :))


GLOWİNG SHE (***)

5. Bölüme kadar dayanırsanız ordan sonra akıyor aaa bir bakmışsınız 12 bölümmüş :)))


LİE TO ME (*****-**)

 Eminim Bu diziyi ilerde Türk Filmi moduna getirip tekrar tekrar izlerim.. Çok keyif aldım izlerken çok güldüm çok eğlendim :))
Bir de Erkek dediğin güzel gülecek ya... Bu adamın ki enfes :)))


MY PRİNCESS (****)

Eğlenceli zaman geçirmelik... Ama kız çok ağladı ya :))


TO THE BEATIFUL YOU  (****)

İtiraf ediyorum ben You're Beatıful daha çok sevdim :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder