15 Haziran 2013 Cumartesi

Kore Dizileri 3

Artık Kore Hastası olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum sanırım
Şu anda Lee Min Hoo ve Cn Blue fanı olabilirim :))) Ama bana fan olarak olayı abartmak pek mantıklı gelmiyor..
Cn Blue 'nun da müzik tarzını sevdim sanırım sürekli dinliyorum ve mp3 'ümdeki bütün müzikleri temizleyip dinlemekten zevk aldığım K-Pop şarkılarını yükledim.:))
Son zamanlarda izlenen diziler ve yıldızları...

Kendinize iyi davranın
Hayata direnin...



STİLL MARRY ME
(* * * * *)


FULL HOUSE TAKE 2
(* * *)


SASSY GİRL
(* * * *)








MY GİRL
(* * * *)


ROOFTOP PRİNCE
(* * * * * - *)




Ps. Bu dizinin ilk bölümünün yarısına tam 3 kere başlayıp bıraktım :)) 
Bu başlayıp bıraktığım dizileri daha sonra daha çok beğeniyorum sanırım .. 
Sonra ilk 2 bölümde biraz sıkıldım sonrasımı bir günde uyumadan bitti:)) 
O yüzden şimdi yarıda ilk bölümden vazgeçtiğim dizilere devam etmeyi düşünüyorum :))
Bu kadar dizi izledim beni en çok etkileyen müzik oldu :)) Müzikleriyle tanışmam daha güzel oldu bence :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder