12 Temmuz 2013 Cuma

I Need Romance 1-2 (K.D. part 5)





1




2






Dizi  

3 kız arkadaşın ilişkileri, ilişkilere bakış açısı, neler yaptıkları, eski aşkları, yeni heyecanları, kavgaları. geri dönüşleri,  bocalamaları kısacası kadınca duygular üzerine..
İlki ve ikincisi sezon olarak devam etmiyor ama çeşitli açılardan bağlamışlar birbirlerine...  
Kore'de bir ilk aşk ilk öpücük önemine vurgu var bana masalsı gelen bu sanırım..
Aslında bir Sex and the city made in Kore diyebiliriz.

Benim izlediğim kore dizileri genelde daha masumdu bu diziyi izleyince biraz şaşırdım açıkçası Kore hakkındaki tabularım yıkıldı. Bizim yeşilçam olayından çıkmışlar. 
İlkinin sonu pek istediğim gibi bitmedi, ikincisin de istediğim sonucu aldım ama Kore dizilerinde bir muhteşem Final göremedim daha..
Ben ne Yaprak dökümü ne Aşk-ı Memnu ne de Muhteşem yüzyıl'ı izlemedim.. 
Ama Bir İstanbul Masalı favori dizimdir hala.. Hala müziklerini dinlerim. Saruhan Hünel 'in bir dizisi vardı adını hatırlamadığım oradaki müzikleri de hala dinlerim. Çınar'la mavi'nin aşkını anlatan Hırsız Polis'te ki şarkıları da.. 
Bunları neden mi anlattım Kore dizilerindeki şarkılar çok güzel ve bu dizileri izleme nedenim sanırım müzikleri ve masalsı aşk havaları...
Aslında gerçekte tamamen mantığımla hareket etmeyi severim Tam bir Boğa burcuyum ama Romantizm dizilerde yani hayal dünyasında güzel şey..
Bir de dizi de soruyorlar Romantizm nerde başlar diye ? 
İlk bakış, 
ilk öpüş, 
ilk dokunuş 
Seni Seviyorum dediğin an ... 

Bence romantizm aşkı aramaya başladığında başlar... 
Ve sen o insana hayallerini yükleyip onunla gerçeklerden uzaklaşırsın... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder