10 Temmuz 2013 Çarşamba

Kore Dizileri (Part 4)


9 END 2 OUTS (* * * * *)


Bayılarak izledim güldüm eğlendim kızdım kısaca güzel zaman geçirdim ve beni çok sıkıldığım anlarda zamanı unutturduğu için 5 tane kocaman yıldızı hak etti. Dizi konusu yazmıyorum ama afişlere aldanmayın spor kıyısında sadece dizinin :)) Ama aşktaki saçmalama hali her yerinde...


FİREWORKS (* * * * )

Bu diziyi izlerken ki izleme nedenim başrol erkek oyuncusudur başlarda kızım git işine şeklinde başlamış olsam da dizi de oyumu anneye veriyorum... Bu arada çatı katlarını sevdiğimden sanırım çatı katı konulu dizilere de ayrı bayılıyorum...


LOVE RAİN (* * * *)

Şu anda bu postu hazırlamadan önce bitirdiğim dizi olduğu için en yakın kareler bu diziden.. Yani eğer yıldızları ve isimleri bir yere not almamış olsam bu post kesinlikle hazırlanamazdı. Gelelim Love Rain 'e.. Aslında bir dram ve ben dram seyretmeyi sevmiyorum Yani ilk Kore dizilerine I Love to Kill ile başlamış ve yok Kore dizileri çok mendilik diye düşünüp vazgeçmiştim.Ama Love Rain öyle değil başından sonuna kadar sıkılmadan izleyebilirsiniz. Hatta ben bu diziden bir kaç sözü twitterdan paylaşmadan duramadım. İzleyin..

I MİSS YOU (* * *)

Başrol oyuncularının mükemmelliği yüzünden başladığım bir dram Ama sevmiyorum işte dram izlemeyi yani ağlamaktan nefret ederim ve bu dizi de salya sümüktü.. Dram istiyorsanız mükemmel.. kızın başına gelebilecek herşey geldi oğlan çok sevdi öldü bitti Erkekler yakışıklı kızlar çok güzeldi ama benim gibi dram düşmanı biriyseniz izlemeyin ama dediğim gibi ben başrollerin çok iyi olmasından dolayı başlamıştım bitirdim en uzun zamanda izlediğim dizi ödülünü de buna veriyorum :))

SUNGKYUNKWAN SCANDAL (* * * *)


Dram yanında normal de tarihi dizileri de sevmiyorum ama bu dizi şeker mi şeker.. Dram da var espride yeoriim de :)) Tipik Kore romantik komedisi gibi aslında kız yine erkek kılığına girer :)) Ama burda girme nedeni aşk değil :)) sonra kalma nedeni olur mu ? olur be yeter ki aşk olsun :)


MY NAME İS KİM SAM SOON (* * * *)


Bana normal hayattan gibi gelen bir diziydi çok doğaldı eğlenceliydi ve nedense farklı hissettirdi sıkılmadan izledim neden 4 yıldız diye vermişim hatırlamıyorum aslında bu unutkanlıkta dolayı altına yazacağım notları da not almalıyım :))

QUEEN İN HYUN'S MAN (* * * * *)


Bayılarak izlediğim bir masalsılıktı. O duvarlarda ki ay çekirdeklerine filmde kullanılan renklere bayıldım. Ayrıca Kore dizilerinde bizim yeşilçamda ki gibi öpüşme sahneleri vardır çok masum sahne donar falan bu dizi de biraz yıkmışlardı bu durumu :)) 
Bu masal güzel di ya..

ANSWER TO 1997 ( * * )


İlk kez bir diziye 2 yıldız veriyorum başından sonunun ne olduğunu bildiğim asla diziye konsantre olamadım içine giremedim böyle vasattı anlamsız geldi bana biraz :)) 
Ama genel de iyi eleştriler var dizi hakkında başka bloglar da 
 ama ben hiç sevmedim..

WORLDS WİTHİN ( * * * * *)


Bu adamı seviyorum.. 
Oynadığı dizileri de seviyorum.. 
Bu dizi uyumları sanki arkadaşınızın hayatı gibi gerçekçiydi.. 
Renkler diyaloglar sevgiler kaçışlar korkular güzeldiiii 
tek kelimeyle güzeldi...


son not :  aslında resmen bir Kore delisi oldum çıktım bu kadar kısa zaman da üstelik kızdığım şeyi yapıp bazı dizileri ikinciye turladım turlama nedenim eve gelene izletme istediğimden... bazılarına zorla olmuyor tabi uff bu ne diyenlerde çıkmıyor değil :)) Zevk meselesi ... Ben deki unutkanlıklardan dolayı ikinciye izlerken aaa burda bu mu olmuştu şimdi ne olacaktı ki durumları da olmadı değil tabi :)) Ama artık dram olmayan romantik Komedi bulamıyorum o yüzden bundan sonra postlar tek tek gelebilir vazgeçtiğimden değil :))

Kendinize iyi davranın ... Hayatımız da arkası yarın bir dizi ve her ayrıntısı kayda alınıyor unutmayın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder