28 Temmuz 2013 Pazar

Kore dizileri part 6


MEE TO FLOWER (* * *)


İlk bölümlerini sıkılarak izlediğim başından sonunu tahmin ettiğim dizi olur kendileri :)
Çoğu romantik komedi öyle değil mi zaten diyeceksiniz belki ama sadece bunlar şimdi aşık olacak kısmı falan değil şimdi çocuk baştan beri diyor zaten böyle yapacağım diye...
spolier vermeden yazıcam diye resmen saçmalamış gözüksemde ne dediğimi izleyince anlayacaksınız
hani öyle romantik masalsı falan bir dizi gibi gelmedi açıkçası bana ama izlettiriyor kendini bir şekilde. 
Dizi de ki favori karakterim ise kesinlikle doktordu. 
Çok deliydi sanırım ben hafif kayışı koparmış insanları normal de de seviyorum :)) 
Doktorum çıktığı sahnelerin hepsi güzel ve komikti. 
Başroldeki çiçek erkeğimiz başka biri olsa nasıl olurdu diye düşünmüştüm ama bu çocuksu rollerde (Flower by next door) iyi olduğuna karar verdim :) İki dizisinde de nerdeyse benzer tavırlardaydı. Zamanımız bol diyorsanız izlein :)


 BABY FACED BEAUTY (* * *)


En başlarda çok güldüğüm ama sıkılmadan da izlediğim bir diziydi. 
Kore dizilerinde neden hep kızlar ezik oluyor tam anlayabilmiş değilim 
Bu bana ülkede kızların üstüne çok gidildiği hislerini uyandırıyor. 
Başrolün çocuksu tavırları bir yerden sonra düzelmeyince bende bıkkınlık uyandırdı:)
 Ben olsam ikinci adamı seçerdim. 
İkinci adam demişken bence başrolden daha yakışıklıydı:) 
Üzüldüğümden mi bilinmez artık ikinci adamlar daha hoş gelmeye başladı :)) 
Şekil 1 a aşağıda kendileri...


MY GİRL FRİEND İS GU Mİ HO (* * *)


İzlemeyi en geciktirdiğim dizi...
Nedense baştan beri bu diziyi izlemeye hiç elim gitmedi...
Yok dokuz kuyruklu tilki afişler falan beni hep itti. Başroldeki çocuk ta pek cazip gelmeyince bu zamana geldik baktım artık izleyecek romantik komedi azaldı bir bakıyım dedim.
İyi ki izlemişim itiraf ediyorum hayatımız da ki önyargılardan kurtulmalıyız
Başrol çekici gelmedi ama ikinci adam fenaaaa :))
Diziyi onun için izlemedim ama izledikten sonra bu saçları full house take dekinden daha yakışmış ve cool tavırlarıyla hayran bıraktı kendisine ...
Siz de benim gibi hala izlemediyseniz izleyin :)
Bu arada adam fena demiştim işte burda :)




PARADİSE RANCH (* * *)


Diziyi başından sonuna sıkılmadan izleyebilirsiniz.. Evlilik hakkında sıkı öğütler de serpiştirilmiş içine :) Ama tutar mısınız o kadar kolay bir şey değil:) 
Evet benim ikinci adamı desteklediğim hatta sonuna kadar desteklediğim 
ve 
bu yüzden finalini sevmediğim bir dizi...
Sen hep gül şekerim...
İkinci adamımız altta...




MA BOY (* *)


3 bölümlük kısacık ama bu kadar kısa olması sebebiyle çok hızlı geçilen konular olan ama film tadında bir dizi... 
İlk kez bir erkek kadın kılığına girdi ilginç :))

SHİNİNG İNHERİTANCE (* * * * )

Kore'de izlenme rekorları kırdığı için  izlediğim biri dizi.. 
İlk kez oyuncuların kim olduğuna bile bakmadan sırf dizi bulamadım diye hatta ve hatta dram mı acaba korkusuyla başladığım nefes almadan izlediğim bir dizi...
Ve bu dizi de başrol ve ikinci adam arasında çok gidip geldim açıkçası :))
Lee Seung Gi bana pek bir itici geliyor nedense...
 aslında öyle bir tip de değil ama Kore'de bu kadar güzel gülen erkek varken onun gülüşünü sevmiyorum sanırım 
bir de ikinci adamımız çok iyiydi yaaa... 
bir sahne de - ben de çok havalı olduğumu düşünüyordum diyor...
ahhh ahhh öylesin öyle olmasına da  
biz kızlar olarak genel de öküz seviyoruz :))


CREATİNG DESTİNY (* * * )


Ara sıra dizi de kopukluk yaşadığım ama genelinde sıcak bir aile dizisi.. 
Bizim burdaki görücü usulü aile evliliği gibi şeylerin Kore'de de olduğunu görmek ilginç geliyor.. Biz Avrupa yerine hala Asya'ya daha yakınız sanırım :)) 
Ben bile bu lafı söylediysem artık.. 
Ama Kültürlerimiz daha yakın geliyor... 
bizim yaşam tarzımız değiştikçe yada ben yaşlandıkça bazı şeyleri kaybettiğimizi gördüğümü düşündüğümden belki..
Dizi sıcak bir aile dizisi.. 
Gerçekten hemde... 
Çünkü başrol kız ve erkeğimiz bu dizi de tanışıp aşık olup evlenmiş bulunmaktalar :)) 
O yüzden sıcak gelmiş olabilir :))


son not: Bu hafta izlediklerime genelde 3 yıldız verdiğimi yazarken fark ettim siz bana çok aldırmayın canım sıkkındı azcık:)) Ruh halim etkilemiş olabilir :)

Mutlu kalın

Kendi filminizin başrolü sizsiniz ama Yönetmene şükrederek yardımcı olun...