7 Ekim 2011 Cuma

Bugünün şarkısı :))

Sesi de kendisi de güzel insan :)))

Mehmet Günsur - AŞK Tesadüfleri Sever



Eylül Akşamı


Hiçbir neden yokken, ya da biz bilmezken
Tepemiz atmış ve konuşmuşuzdur
Onca neden varken ve tam sırası gelmişken
Hiçbirşey yapmamış ve susmuşuzdur
Aynı anda aynı sessiz geceye doğru
Içim sıkılıyor demişizdir
Aynı sabaha uyanırken kimbilir
Aynı düşü görmüşüzdür

Olamaz mı ? Olabilir
Onca yıl, sen burada
Onca yıl, ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında


Belki benim kağıt param
Bir şekilde, döne dolaşa
Senin cebine girmiştir
Belki aynı posta kutusuna
Değişik zamanlarda da olsa

Birkaç mektup atmışızdır
Ayın karpuz dilimi gibi batışını
Izlemişizdir deniz kıyısında
Aynı köşeye oturmuşuzdur Köhne’de
Belki de birkaç gün arayla


Olamaz mı ? Olabilir
Onca yıl, sen burada
Onca yıl, ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında




Bostancı dolmuş kuyruğunda
Sen başta ben en sonda
Oylece beklemişizdir
Sabah 7:30 vapuruna
Sen koşa koşa yetişirken
Ben yürüdüğümden geç kalmışımdır
Aynı anda başka insanlara
Seni seviyorum demişizdir
Mutlak güven duygusuyla başımızı
Başka omuzlara dayamışızdır

 
Olamaz mı? Olabilir
Onca yıl, sen burada
Onca yıl, ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder