7 Ekim 2011 Cuma

İncir Reçeli





Konusu :


Metin 30’lu yaşlarında hayatını TV’lere skeç yazarak kazanan bir adamdır. Yazdığı senaryoları reddedilen bir gün gittiği barda, hayatını tümüyle değiştiren Duygu’yla tanışır. Duygu ve Metin bir masala başlarlar ama sonu başından belli bir masaldır bu…




Filmle ilgili...


Evet evet bu filmle ortalık yıkıldı ve ben seyretmek için çoook geç kaldım biliyorum :)) hatta film alırken fark ettim de daha Çınar Ağacı'nı da seyretmemişim :(


İncir Reçeli'ne dönersek ....
Artık herkes seyrettiği için bu masalsı filmdeki acı gerçek AIDS... HIV virüsü yani...
Ama benim gibi henüz seyretmeyen de varsa diye kim aıds kim değil filmin neresinde hiç bahsetmek istemiyorum.
çünkü filmin büyüsü bozulmasın ve mutlaka ama mutlaka izlensin...
Çok sade anlatımıyla insanı yormayan..içine alan...kahreden...canını acıtan bir film...


Sadece masası bir filmmi sadece aşk mı sadece romantizm mi diye soranlar için söylüyorum fazlasıyla gerçek...


Düşüncesizce yapılan bazı hareketlerin sonuçlarında neler olabileceğiyle ilgili... Tabiki aşkla da ilgili ama hayatın içinde aşk olmazsa da çekilmiyor zaten...


Sonsöz


Filmi halaaa izlemediyseniz mutlaka alın ve izleyin


Zaman yaratın vakit ayırın ve izleyin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder