26 Ekim 2011 Çarşamba

Van Depremi.... geç kalmış bir yazı -2



İşte şehitlerin acısının üstüne acı ekleyen Türkiye'nin üstüne kara bulut gibi çöken deprem!!!
7,2 !!!


Deprem haberini ilk aldığımda Allah'ım yardım et dedim... Bu acı büyük... Bu Allah'tan... Ama Allah'ın kurduğu bu mükkemmel düzenin üstüne yapılan çürük binalar kuldan...


Habertürk spikerinin gafına hiç bir şey demiyorum... Aklı o kadarmış onlar çıkmış ağzından...


Açıkçası Müge Anlı'nın da yanlış anlaşıldığını düşünüyorum... :)) Bu bir çelişki değil...Onun isyanı hangimizin beyninde çınlamadı ki... Orada yaşayan insanlara depreme maruz kalan kişilere insanlarımıza değildi ki...


Depremde enkaz kaldırmak için İnşaatlarda kullanılan makineler arandı... Sonra öğrenildiki malum terör örgütü bunları yakmış!!! Hani kendi soyundan gelen insanlar içindi bu savaş!!! Sen onların yaşam alanını zorlaştırdın!!! Ben Müge Anlı'nında bunu dediğine inanmak istiyorum... Çünkü onun söylediği sözler bir gaf ani bir düşünce değil bilinçli söylenmiş sözlerdi...Bunun aksini söylemek nasıl mümkün olabilir ki...


30 tane öğretmen var orda .. yaşları 23 ile 26 arasında değişen....
Yıkılan yurt var... içindekiler daha çocuk!!!
yeni doğmuş bebekler var...
daha bebeğine doyamayan anne babalar...
yunus var... Depremden değil eve geç kalmaktan korkan... Ve hayata geç bile kalamayacak olan... hayatı biten...


İnsan başkasının acısından beslenmez... Ki başkası dediğimiz kim... bizim yan komşumuz mu? arkadaşımız mı? 99 depreminde ölenler de soy sop araştırmasımı yapıldı ? Biz her milletten her etnikten kardeşçe yaşadığımız müslüman topraklar... Mevlana'nın toprakları... eğer böyle bir "ırkçılık" yapıyorsak üstelik böyle bir acının üstüne yazıklar olsun bize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder