27 Ekim 2011 Perşembe

köpük boya ama amonyaksız

Schwarzkopf köpük boya

Kuaföre gitmeye benim gibi üşenen herkes için hazırlanmış şampuan gibi kullanılan 45 dakikada kolayca boyanan "kokusu" güzel baş ağrıtmayan süper ve yenilikçi ürün...

Koleston ve Lorealden farkı ise amonyaksız olması... Doğal boya denilen şaçı yıpratmayan ekstra bir parlaklık veren yeni kullanım ürünlerimiz...

benim saçım açık renk olduğundan renk tutmama sorunu yaşamadım açıkçası... Karamel çikolata rengini almıştım... ilk boyama esnansında nefis bir renk oluştu... İşte bu süper olacak derken sanırım amonyaksız olduğu için yıkarken bütün boyanın ve saç rengi hayallerinizin suyla beraber akıp gittiğini görüyorsunuz :) koleston ve Loreal de olan kahverengi aldım ama saçım siyah oldu krizini yaşamasamda saçlarımın uçlarındaki çok açılmış sarı kısımları kapatmadı :(

sanırım en fazla 28 yıkama dayanabiliyormuş.. Ancak saçlar parlak ve bakımlı gözüküyor...

İçinden çıkan bakım maskesi ise tek kelime ile müthiş... Saçları yumuşacık kaplıyor.. ve kremlerden daha iyi bir sonuç veriyor...

tavsiye edermiyim sorusunun cevabına gelince saçınızın doğal renginie uygun bir renk seçerseniz en fazla 2 ton koyulaştırıyor... Eğer gölge veya röfle varsa onlarda çok kapanmıyor:) saçımdan sıkıldım azcıcık değişiklik olsun bir de çok uğraşmıyım diyorsanız kullanın ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder