10 Ağustos 2011 Çarşamba

Artık içerek zayıflıyoruz..Activin T Form

Yurt dışından gelenlerle yılda birkere gelebildiklerinden ilk karşılaşmada hep aynı muhabbetler olur. Aaa kilo vermişsin yada tam tersi.. Ama bu sene konuşurken çok kilo veren birisi diyet içeceklerinin de çok faydası oldu, suyumu bile ona göre aldım diyince şaşırdım açıkçası ve küçük bir araştırma yaptım...

Türkiye 'ye yeni yeni girmekte olan zayıflamaya katkı sağlayacak içecekler var... Şimdilik karşıma çıkan bu içecek Türkiye 'de daha çok yeni... Ve üstelik herkesin kolaylıkla ulaşabileceği Carrefour , carrefourexpress, Burda, Kipa. Kim, Real, Metro gibi büyük  marketlerde de bulunuyor. İçeriğinin en önemli maddesi yeşil çay ve kafein... Tüm diyet yapanlar bilir ki Yeşil çay yağ yakımında en iyi içeceklerden birisidir. Üstelik benim gibi yeşil çay seven biriyseniz bu içecekler tam bana göre diye düşünebilirsiniz. Türkiye 'ye getiren firma Mikro Gen ilaç San ve Tic Ltd  şirketi.

Araştırmayı yaptıktan sonra da akşam hemen kendimi bir Carrefour express'te buldum. Bulamadığım Cut ve Hot dışında bütün ürünlerin 33 ml. aldım. İftardan sonrada Smooth denedim. Tadı tatlı bir limonata tadında ... Benim gibi elinden sıvı içecekleri düşürmeyen biri için güzel geldi açıkçası.Birde her ürün için ayrı bir slogan var... Ayrı slogan olma nedeni hepsinin ayrı
 işlevleri olduğu için..Aşağıda ürünlere ait küçük bilgiler verdim ama ayrıntılı bilgi isterseniz http://www.simdizayifla.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz....


ACTİVİN T - TRUST
Form için şekeri Azaltın
İçerdiği doğal etken maddeler ile yağ emilimini azaltan kilo vermeye yardımcı form içeceği.


ACTİVİN T SMOOTH
Form için hafifleyin
Formda kalmanıza ve düzgün vucut hatlarına sahip olmanızı sağlayan for içeceğidir.


ACTİVİN T BURST
Form için yağı azaltın
Bölgesel yağlarınızı yakmakta etkili sarı meyve karışımdan oluşan form içeceği...


ACTİVİN T SUPPORT
Form için diyetinizi destekleyin
Narlı diyet desteği içecek. Vitamin açısından diyet yapanlara destek veriyor.


ACTİVİN  T HEART
Kalbinizi Koruyun
İçerisinde yer alan, kolesterol düşürücü bitkisel stenollerin yanı sıra, dünyada ömrü uzattığı kanıtlanmış tek madde olan, üzüm kabuğundan elde edilen Resveratrol  bulunmaktadır.

ACTİVİN T SPORT
 Form için spor yapın...
spor yaparken vücudumuz normale göre daha fazla sıvı kaybeder. Ayrıca, sağlıklı kas kasılmaları için vücutta yeterli miktarda bulunması gereken mineraller vardır. Tüm bunların olması durumunda sağlıklı bir spordan bahsedilebilir. Sport ile daha hızlı sıvı alımı gerçekleştiriliyor.

   ACTİVİN T CUT
Activin T Cut, vücut metabolizmanızı hızlandırarak ve bölgesel yağlarınızı yakmaya yardımcı olarak sizi formda ve zinde tutar. Bir bardak soğuk suya ilave edin ve karıştırın

 ACTİVİN T HOT
Activin T Hot size sıcak bir alternatif sunuyor. Activin T Hot’ı sıcak bir fincan suya ilave edin ve karıştırın. Elma aromalı, leziz bir içecekle formda kalmanın rahatlığını yaşayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder