11 Ağustos 2011 Perşembe

Bu sabah yağmur var istanbul 'da (eski blogumdan seçmeler)





Bugün uyandığımda karanlık ve kasvetli bir hava vardı sensiz yaşadığım şehirde...Ve yine aynı şarkı dilimde.. "Bu sabah yağmur var İstanbul'da ... gözlerim dolu dolu oluyor bilinmez niye... " Aslında bilindik bir neden ama bilmemezliğe geliyorum son günler de...
Nasıl da benziyor bu şehirle ruh halimiz, nasıl da beni anlatır havası bile... Toprağı suya hasret ... ben sana... Bugün toprağın özlemi bitecek belli ki..
Dışarıda çıkılmaz şimdi... İnsan ne giyeceğini şaşırır yağmurlu yaz günlerin de...
Hatırlar mısın?
Giyinip süslenip buluştuğumuz bir gün, nasıl da aniden yağmur bastırmıştı.. İliklerimize kadar ıslanmıştık... Ve ne kadar gülmüştük ıslandıkça...Yağmur yağdıkça sevdamız çoşmuştu sanki...
Yağmur dindi..
Bitti...

Ben severdim gözlerinde yaz günlerini... yağmurları... güneşi... yıldızları izlemeyi...
Ruhum sen gittiğinden beri İstanbul'un bu günkü hali gibi ... ha yağdı ha yağacak , bulutlu ve bol gök gürlemeli... isyankarlığının nedeni belli...
Mevsim yaz mevsim güneşli..Yağmur yağsada dinecek yine güneş açacak belli...
Kalbim kapkara kalbim sonbahar da... tüm yapraklar dökülene dek beklemeli...
Belki diyorum... belki...
Bu şehirden gitmeli....
Belki farklı gözüküyordur gökyüzündeki yıldızlar...Farklıdır yağan yağmurlar...
Belki diyorum ... belki...
Herkeste farklıdır gecenin rengi... sevdanın sesi...
Evet ... evet kesinlikle...
Yanına bir tek eşya bile almadan
Tüm anıları
Tüm acıları
Ardında bırakıp
Gitmeli......

picole

16.07.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder