16 Ağustos 2011 Salı

ERKEK DEDİKODUSU ...



Arka Kapak

Derin ve Pera, birbirini tanımayan iki kadın, ortak bir arkadaşlarının düğününde "bekârlar masası"na düşerler, bu talihsizliklerini sohbetle bastırmaya çalışırken, koyu bir muhabbet başlar. Derin ve Pera'nın birbirlerine anlattıklarını, sırlarını, güldüklerini, ağladıklarını dinlerken masadaki 3. kişi olarak sizin de sohbete dâhil olmamanız mümkün değil. Her türlü dedikodunun döndüğü bu masaya davetlisiniz, bakalım Derin ve Pera neler anlatacak? Neler yaşayacaklar?

French Oje hiç sektirmeden, yıllarca okuyucularına "kızlar prenses, erkekler ölsün" deyip durdu.
T.B., yıllarca nişanlısından kendisine "o beni prenses peri sannıyooo" şarkısını gönderdi durdu.
Liseden beri hiç ayrılmayan muhteşem ikili French Oje ve T.B., "Bulaşmadığımız bir aktivite kaldı mı?" diye düşünürken kendilerini kitabın başında buldular. Birbirinden Resul Balay ve George Michael, Küçük Ceylan ve Chris Martin, Cindy Crawford ve Kaddafi kadar farklı olan kızlar, erkek dedikodusu konusunda kendilerini bile şaşırtacak kadar uyumlu çıktılar. Bütün kızların kendi aralarında dönen erkek dedikoduları bir kurgunun içinden gizli gizli erkeklere gülümsemeye başladı. Twitter'da da @french_oje ve @tugce_tb nickleriyle tanınan ikili, kendilerini yılların blogger'ı olarak tanımlarken; onları tanıyanlar, 10 yıllık ilişkisiyle alıp başını giden nişanlı T.B.'yi ayakta alkışlayıp, 10 yıllık bekarlığıyla kırıp dizini oturan nişansız French Oje'yi de oturarak teselli ediyorlar. Ve bu ikisi her ortama çok iyi geliyorlar!


Yazar:French Oje
Yazar:T. B.

Sayfa Sayısı: 327
Dili: Türkçe
Yayınevi: Okuyan Us Yayınları

TUTAR : 16,00 TL


Bu kitabı okuyanlar facebook'taki Erkekdedikodusu sayfasına kitapla resimlerini çekip ekliyorlar bilginize
Kitap halen daha en çok okunan listesinde üst sıralarda bulunuyor. Yaz bitmeden okuyun derim . Kitabın da modası varsa bu kitap şu anda moda :)



p.s. :  Kitabı bir günde okudum.. tamam ben kitap okumayı severim:) Ama bu kitap var ya bu kitap :)) sıcak günlerde çok susarsınız da bir yerde son kalan suyu bulmuşsunuz ve  hızla kafanıza dikip son damlaya kadar içiyormuşsunuz gibi bir şey... Elinizden düşüremiyorsunuz...
Kitabı Demet Akalın 'da okumuş olmalı...neden mi son magazin gündemindeki Eşyaların çöpte tiviti kesinlikle bu kitaptan esinlenme... :)))

5 yorum:

  1. bende 1 günde okumuştum :) demekki yalnız değilim :) umarım tekrarı gelir :)

    YanıtlaSil
  2. Selam picole! Kitabı beğenmene çok sevindim, ps'de yazdıklarına bayıldım, ne güzel benzetme bu! Çoook çoook teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. Ben de akşamüstü alıp sabah kahvaltıdan sonra bitirmiştim. Su gibi akıp gitti sayfalar. Mükemmel bir kitap..

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle yazmaya devam etmeliler.. Çünkü ben bu yaz aradığım kitabı buldum... T.B. uykusuz bir gece haricinde bu yaz okuduğum en sürekleyici ve en iyi analiz kitabıydı:))

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık güzel yazı için ve güzel gözlerin için de çooook teşekkür ederiz!:)

    YanıtlaSil