24 Ağustos 2011 Çarşamba

Bloglar...

Son günlerde o kadar çok blog aradım taradım ve okudum ki başarılı olanların neden bu kadar bu kadar tuttuğunu anladım sanırım...

Bugün PUCCA GÜNLÜK'ü keşfettim. Yani haydaa pucca gibi bir blogger'ı yeni mi keşfettin falan deyipte üstüme gelmeyin... tabiki biliyordum tivitlerini falan da takip ediyordum ama farklı bir gözle okudum yazılarını yada okudum diyelim kendimi vererek göz atmadan okudum...her yazısında kendimden birşeyler varmış gibi hissettim.

Sanırım önemli olan da bu.. yazımı çok doğal çok başarılı
büyük ihtimal yazarken abartıyor, ama abartmayı sevimli kılıyor..

İnsan kendisini bu kadar abartı içinde yalın anlatabiliyorsa korkunc bir acıyı anlatırken bile gülümsetebiliyorsa başarılı olması da kaçınılmaz oluyor.

her zaman yazım gücümün iyi olduğunu düşünen ben sanırım çok büyük hayal kırıklığına uğradım kendi kendime... çünkü içinde kalmışları, yaşanmışları hayallerini yada en masum fantezilerini bile anlatmak için kırk kilitli defterler tutmak gerek diye düşünenlerdenim. Bu kadar kolay ve akıcı bir dille yazmayı başarmak içinse insanın içinde gerçekten bir sanatçı ruhunun olması gerekir.

Bu konuda burcuma güvensemde sanırım kırk değil 170 fırın ekmek yemem gerekiyor. Eee rejimde olduğumuza göre de zor gözüküyor...

yinede hayırlısı tabi....

Ama Pucca okumak çok zevkli bilginize...

takip etmiyorsanız takip edile....

PuCCa Günlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder